۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

سلام من دوباره اومدم اندر خم ساختمان دانشگاه

سلام به دوستان عزیزی که نه به من ایمیل دادن و نه کمکی به من کردن و نه هیچی ، آقا ما گفتیم بچه ها بیان نیم بازو دانلود کنند که با هم بچتیم تو یاهو مسنجر که هیچ خبری ازتون نیست تو نیم باز می خواد بیاین که میره این همه رارو، به هر حال از اون اولی که من این وبلاگو زدم هیچکی هیچ مطلب انتقادی برام نفرستاده که بزنم تو وبلاگ یا پیشنهادی بوده ، هرچی ایمیل بوده در مورد نمی دونم لینک کردن ، خرید و فروش و ... بوده البته یه دوسه تا پیشنهاد از آمریکا و آلمان و ... هم بودن که من رد کردم ، دوسه تا تیم لیگ برتری هم به من پیشنهاد دادن که نپذیرفتم چون میخوام همچنان تو پیام نور باشم به هرحال ساختمون جدید دانشگاهم به سلامتی و هزار ماشالایی به بهره برداری رسید که البته فاز دو و سه این زندان بسیار بزرگ در دست مطالعه است، و خیلی خوبه فقط ماله خودشون نیست از علمی کاربردی خریدنش ، من از دوسه تا از کارمندان دانشگاه علمی کاربردی شنیدم که می گفتن که ما خودمون نمی خواستیم بریم چون مثل زندانه به جان خودم راست میگم ، بعد گفت که شانسمون گرفته پیام نور دست گذاشته روش ، به هرحال خیلی دستشون درد نکنه و نکنه دیگه ، منتظری فحششون بدم ، زشته داداش به هر حال کار خوبیه دیگه انقد آدم قدر نشناس ، بزرگترین دانشگاه غرب کشور به همراه دوشب اقامت و ناهار و شام و صبحانه ، آخرین امکانات لوجستیکی ، پرتاب تا 2000 کیلومتری محل پرتاب ( چه جمله ای شد) و خلاصه دیگه خیلی خوبه انقد دیگه گله نکنید که محوطه نداره ، نمی دونم گله ( خره ، منطورم خر نیست ، مخلوط خاک و آب بود!!!) نمی دونم آلاچیق نداره ، جایی برای نشستن نداره ، کلاساش مثله آکواریومه ، جا نداره ، کلاساش کوچیکه ، دوره ، نما نداره ، آب نداره و... شما از دانشگاه  های دیگه هستید که هدفتون خراب کردن ماست ، موفقم نمی شید ، خیلی روداری کنید حمله می کنیم دانشگاتونو تصرف می کنیم
ما اینیم دیگه
بای

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

۱ نظر:

دانشجوی پیام نور گفت...

سلام دوست من
وبلاگ خوبی دارید
ما هم یه وبلاگ داریم که توش به پیام نور زنجان گیر میدیم
راستش وبلاگ قبلی مونو تو میهن بلاگ مسدودش کردن که علتش رو وبلاگ جدید نوشتم
اگه از ما خوشت اومد بگو تا تبادل لینک کنیم
یاعلــــــی