۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

برای مادران


این مطلبو می خوام تقدیم کنم به همه ی مادران ، درسته که روزه مادر نیست اما ما که مخلصه هرچی مادر توی جهانه هستیم . هر روز روزه مادره، قدر مادر ها رو بدونید من در تعجبم که خیلی از افراد به مادراشون بی احترامی می کنن ، واسه یه ناز خانمش یا دوست دخترش می میره اما اگه مادرش یه چیزی بهش بگه انگار که می خواد آپولو هوا کنه ، اگه دکتری اگه میخوای مهندسشی ریئس جمهور می خوای بشی یا هستی و...خوب واسه خودت شدی به مادر که رسیدی همون بچه ای هیچ فرقیم نمی کنه که کی هستی البته که اگه خوب باشی اونم بهت افتخار می کنه اما منظورم اینه که الدورم پولدورمات ماله بیرونه پیش مادر که هستی هیچ عددی نیستی.
خلاصه خیلیا علامه ی دهرن همه چیرو به ضم خودشون می فهمن اما نمی فهمن که دل مادرشونو نباید بشکونن ، اگه حرفاتو نمی فهمه اگه یه چیزی هست که با محاسبات ریاضی و دقیق ثابتش کردی اما اون میگه یه جور دیگس عیب نداره آقا جان دل اونو نشکون ، بابا جان کم کسی نیست مادره ، تو خودت حاضری تا صبح بیداری بمونی ، حاضری از صب تا شب تمیزی و پخت و پز و...کنی  که خیلی میشه و همه می دونیم و اگه من بخوام بگم خیلی کلیشه ای میشه ، خلاصه با مادرت خوب باش.

یه روی سخنمم با خانم هایی هست که می خوان مرد بشن ، بابا به خدا اگه زن باشید خیلی بهتره ، ما که از مردی مردیمو چیزی ندیدیم والا به خدا من این جملرو از یکی از خواننده ها وام گرفتم چون حرف حسابه به هر حال  خدارو بیشتر میشه توی چهره ی زن دید تا مرد شاید بگید این کفر داره میگه ولی مطمئن باشید که خدا تو زیبایی ها بیشتر جلوه می کنه ، به هر حال من دست همه ی دختر های نجیب و مادر های نجیب هر کجای دنیا که هستند رو می بوسم و نوکره همشونم هستم
ما که رفتیم نظر یادتون نره.

هیچ نظری موجود نیست: